Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51731
Назва: Вплив соціальних медіа на ефективність маркетингових кампаній
Автори: Гавінська, Тетяна Ігорівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Опис: Курсова робота Вплив соціальних медіа на ефективність маркетингових кампаній
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51731
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гавінська Т.І.docx1.86 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.