Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНічишин, Вікторія-
dc.date.accessioned2024-07-12T10:48:51Z-
dc.date.available2024-07-12T10:48:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51742-
dc.description.abstractКурсова робота Адаптація маркетингової стратегії компанії Xiaomi до сучасних викликів-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleАдаптація маркетингової стратегії компанії Xiaomi до сучасних викликівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нічишин В.В.docx1.41 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.