Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯцентюк, К. О.-
dc.date.accessioned2024-07-12T11:07:59Z-
dc.date.available2024-07-12T11:07:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51749-
dc.descriptionКурсова робота Інструменти соціально-етичного маркетингу у комунікаційній політиці компаніїuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleІнструменти соціально-етичного маркетингу у комунікаційній політиці компаніїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яцентюк К.О.docx1.24 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.