Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52084
Назва: ФІНАНСОВИЙ АУДИТ ТА АУДИТ ЕФЕКТИВНОСТІ ЯК ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО АУДИТУ
Інші назви: FINANCIAL AUDIT AND PERFORMANCE AUDIT AS MAIN COMPONENTS OF STATE AUDIT
Автори: Сисоєва, Інна Миколаївна
Нагайчук, Вікторія Валеріївна
Сисоєва, Вікторія Вікторівна
Дата публікації: 29-сер-2024
Бібліографічний опис: СИСОЄВА, І., НАГАЙЧУК, В., & СИСОЄВА, В. (2024). ФІНАНСОВИЙ АУДИТ ТА АУДИТ ЕФЕКТИВНОСТІ ЯК ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО АУДИТУ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (3), 69–74. https://doi.org/10.31891/mdes/2024-13-9
Короткий огляд (реферат): Ефективність діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування значною мірою залежить від належного контролю за дотриманням законів, рішень та розпоряджень, а також від організації процесу їх виконання. Регулярний і всеосяжний контроль допомагає забезпечити науково обґрунтовані рішення та нормативні акти, а також своєчасно їх впроваджувати. Він є важливим інструментом для виявлення та усунення недоліків у діяльності органів управління і визначення їхніх причин. Контроль сприяє дисципліні серед працівників управлінських структур і дозволяє об’єктивно оцінювати їхню компетентність, відповідальність та позитивний досвід. Особливої важливості державний контроль набуває у контексті діяльності господарюючих суб’єктів з різними формами власності. Контроль, у широкому розумінні, – це процес, що забезпечує відповідність дій об'єкта управління прийнятим управлінським рішенням і спрямований на досягнення визначених цілей. Він є самостійною функцією управління, яка має чітко визначену мету, зміст і способи реалізації. Дослідження спрямоване на визначення теоретико–методологічних та організаційно–практичних основ аудиту ефективності виконання бюджетних програм спрямовані на визначення критеріїв оцінки та методів вимірювання економічної ефективності чинників виконання цих програм. Вони включають ключові елементи, зміст і послідовність контрольних процедур, а також інформаційне забезпечення, яке регулює порядок проведення аналітичних досліджень та їх використання в управлінських цілях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52084
ISSN: ISSN 2786-5355
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MDES-2024-N3+(13)+69-74.pdfЕфективність діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування значною мірою залежить від належного контролю за дотриманням законів, рішень та розпоряджень, а також від організації процесу їх виконання. Регулярний і всеосяжний контроль допомагає забезпечити науково обґрунтовані рішення та нормативні акти, а також своєчасно їх впроваджувати. Він є важливим інструментом для виявлення та усунення недоліків у діяльності органів управління і визначення їхніх причин. Контроль сприяє дисципліні серед працівників управлінських структур і дозволяє об’єктивно оцінювати їхню компетентність, відповідальність та позитивний досвід. Особливої важливості державний контроль набуває у контексті діяльності господарюючих суб’єктів з різними формами власності. Контроль, у широкому розумінні, – це процес, що забезпечує відповідність дій об'єкта управління прийнятим управлінським рішенням і спрямований на досягнення визначених цілей. Він є самостійною функцією управління, яка має чітко визначену мету, зміст і способи реалізації. Дослідження спрямоване на визначення теоретико–методологічних та організаційно–практичних основ аудиту ефективності виконання бюджетних програм спрямовані на визначення критеріїв оцінки та методів вимірювання економічної ефективності чинників виконання цих програм. Вони включають ключові елементи, зміст і послідовність контрольних процедур, а також інформаційне забезпечення, яке регулює порядок проведення аналітичних досліджень та їх використання в управлінських цілях.184.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.