Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудкіна, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2015-04-27T09:07:11Z-
dc.date.available2015-04-27T09:07:11Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДудкіна, О. П. Маркетингові дослідження : опорн. консп. лекцій / О. П. Дудкіна. – Тернопіль : ТНЕУ, 2006. – 49 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/316497/531-
dc.description.abstractУ посібнику розглядаються сутність, мета та завдання маркетингових досліджень., алгоритм процесу маркетингових досліджень і його основні елементи, види маркетингових досліджень, організаційні форми проведення маркетингових досліджень, а також сучасний стан і тенденції розвитку маркетингових досліджень в Україні та зарубіжних країнах.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectinformation maintenanceuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectmarketing researchesuk_UA
dc.subjectпаблік-рілейшнзuk_UA
dc.subjectpublic-relationsuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.title.alternativeMarketing researchesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лекції.PDF694.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.