Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStechyshyn, Tetiana-
dc.date.accessioned2016-11-22T20:10:18Z-
dc.date.available2016-11-22T20:10:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5345-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherStechyshyn Tetiana Social responsibility as a part of quality management of banking services in Ukraine / Tetiana Stechyshyn // Фінансово-банківські та адміністративні послуги: проблеми управління та перспективи розвитку: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. – Тернопіль: Астон. - 2015. – Pp. 90-92.uk_UA
dc.subjectsocial responcibilityuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.titleSocial responsibility as a part of quality management of banking services in Ukraineuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIAL RESPONSIBILITY AS a PART OF QUALITY MANAGEMENT OF BANKING SERVICES IN UKRAINE.pdf109.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.