Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5507
Назва: Детермінанти комунікаційного потенціалу Інтернет
Автори: Романенко, Ольга
Ключові слова: комунікації
торгівля
ринок
комунікаційний потенціал Інтернет
communication
trade
market
potential Internet communication
Дата публікації: 2014
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Романенко, О. Детермінанти комунікаційного потенціалу Інтернет [Текст] / Ольга Романенко // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2014. - Вип. 19. - С. 167-173.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто нові можливості для взаємодії контрагентів ринкових відносин на основі Інтернет. Саме комунікаційний потенціал Інтернет надає переваги як продавцям, так і потенційним покупцям, дає можливість збільшувати швидкість товарообігу та оперативність реагування на мінливі умови ринку. Виникає необхідність ідентифікації найбільш важливих детермінант, які формують комунікаційний потенціал Інтернет. The article deals with new possibilities for interaction contractors market economybased on the Internet. This communication potential of the Internet provides the benefits of both the seller and potential buyers, makes it possible to increase the rateof turnover and responsiveness to changing market conditions. There is a need to identify the most important determinants that shape the communication potential ofthe Internet.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5507
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 19 2014 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романенко О..pdf244.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.