Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5908
Назва: Логістичні підходи в системі засобів ефективного використання виробничого потенціалу вантажних автопідприємств
Автори: Вашків, О. П.
Ключові слова: логістика
виробничий потенціал
ефективність
вантажне автопідприємство
транспорт
логістична система
Дата публікації: 2001
Видавництво: Тернопіль, Економічна думка
Бібліографічний опис: Вашків, О. П. Логістичні підходи в системі засобів ефективного використання виробничого потенціалу вантажних автопідприємств [Текст] / О. П. Вашків // Наукові записки. Збірник наукових праць кафедри економічного аналізу. – Тернопіль : Економічна думка, 2001. – Випуск 10. – Частина 1. – С. 73–77.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються логістичні підходи як засіб ефективного використання виробничого потенціалу вантажних автопідприємств. Зокрема, увага акцентується на завданнях мікрологістичної системи вантажного автопідприємства: 1) завдання, що пов’язані з формуванням ринкових зон транспортного обслуговування, прогнозом матеріалопотоку, обробкою матеріалопотоку обслуговуючою системою та іншими роботами, що стосуються оперативного регулювання і управління матеріалопотоком; 2) завдання, що вимагають розробки системи організації транспортного процесу (план перевезень, план розподілу видів діяльності, план формування вантажопотоків, графік руху транспортних засобів і ін.); 3) Завдання, що виникають з необхідності управління запасами на підприємствах, складських комплексах; розміщення запасів і їх обслуговування транспортними засобами та інформаційними системами. Окрім цього обґрунтовується необхідність дотримання низки принципів у процесі побудови логістисних систем на рівні вантажних автопідприємств: – комплексність розгляду елементів логістичної системи від зародження попиту на перевезення до його задоволення; – обґрунтування оптимального рівня обслуговування і визначення способів його досягнення з урахуванням ефективного використання ресурсів; – забезпечення відповідності провізної здатності рухомого складу до попиту на перевезення; – оцінка кінцевих результатів роботи за величиною прибутку; – організація перевезень і суміжного обслуговування клієнтів єдиною структурою, що здатна приймати компетентні рішення, узгоджені з інтересами виробництва; – достатність інформаційного забезпечення з використанням обчислювальної техніки, що виступає порадником в процесі прийняття рішень; – забезпечення кадрами, що володіють знаннями та досвідом логістичної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5908
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.