Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрич, Василь Ярославович-
dc.contributor.authorБригідир, І. О.-
dc.date.accessioned2016-12-02T14:08:18Z-
dc.date.available2016-12-02T14:08:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБрич, В. Я. Проблеми стратегічного управління сучасною туристичною фірмою [Електронний ресурс] / В. Я. Брич, І. О. Бригідир // Управління розвитком. – 2010. – № 17. – С. 26-28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6012-
dc.description.abstractУ статті "Проблеми стратегічного управління сучасною туристичною фірмою" досліджено ринок туристичних послуг в Україні.Розроблено механізми ефективного управління туристичними фірмами.Обґрунтовано доцільність стратегічного стратегічного управління туристичними організаціями, а також необхідність їх державного регулювання.uk_UA
dc.publisherЕлектронний ресурсuk_UA
dc.subjectстрагічне управлінняuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectмеханізми управлінняuk_UA
dc.subjectтуристична державна політикаuk_UA
dc.titleПроблеми стратегічного управління сучасною туристичною фірмоюuk_UA
dc.title.alternativeProblems of strategic management of a modern tourist companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.