Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Андрій Несторович-
dc.contributor.authorHirnyak, A. N.-
dc.date.accessioned2016-12-08T07:53:25Z-
dc.date.available2016-12-08T07:53:25Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГірняк, Андрій Несторович. Психологічне обгрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школи [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гірняк Андрій Несторович ; Тернопільський держ. економічний ун-т. Інститут експериментальних систем освіти. - Т., 2007. - 289 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6597-
dc.description.abstractАНОТАЦІЇ Гірняк А.Н. Психологічне обгрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школи. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – „Педагогічна та вікова психологія”. – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2007. Дисертація присвячена висвітленню ідеї психологічних передумов створення новітнього типу підручника та процесу її поетапної реалізації: від теоретичної, методологічної і технологічної розробки до методики і процедури експертування та експериментального впровадження. У роботі здійснено критичний аналіз системи психолого-педагогічного проектування традиційних підручників та побудовано категорійну матрицю інноваційної навчальної книжки. Подані визначення модульно-розвивального підручника і його структурно-ієрархічна модель. На основі результатів комплексної експертизи якості та експериментального підтвердження ефективності модульно-розвивального підручника доведено його вищий розвивальний потенціал порівняно з традиційною навчальною книжкою, що досягається внаслідок налагодження паритетної розвивальної взаємодії у системі „вчитель – інноваційний підручник – учні”. Ключові слова: психологічні передумови, модульно-розвивальний підручник, психолого-педагогічне проектування, структурно-ієрархічна модель, розвивальна взаємодія. Hirnyak A.N. Psychological ground of content and structure of module-developing textbook for secondary general school. – Manuscript. Dissertation is presented for obtaining the scientific degree of Psychological Sciences Candidate, specialty 19.00.07 – “Pedagogical and Age Psychology”. – Prykarpatskyj Vasiliy Stefanyk national university. – Ivano-Frankivsk, 2007. Dissertation is devoted to the revealing of an idea of psychological pre-conditions of creation of the newest type of textbook and process of its stage-by-stage realization: from theoretical, methodological and technological development to the method and procedure of expertise and experimental introduction. Critical analysis of the system of the psycho-pedagogical planning of the traditional textbooks is carried out in this work and categorical matrix of innovative educational book is built. The definition of module-developing textbook and its structurally-hierarchical model is given. On the basis of results of complex examination of quality and experimental confirmation of efficiency of module-developing textbook higher developing potential is well-proven. Compared with a traditional educational book that is achieved as a result of adjusting of parity developing co-operation in the system „teacher – innovative textbook – students”. Key words: psychological pre-conditions, module-developing textbook, psycho-pedagogical planning, structurally-hierarchical model, developing co-operation.uk_UA
dc.subjectпсихологічні передумовиuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручникuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічне проектуванняuk_UA
dc.subjectструктурно-ієрархічна модельuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectpsychological pre-conditionsuk_UA
dc.subjectmodule-developing textbookuk_UA
dc.subjectpsycho-pedagogical planninguk_UA
dc.subjectstructurally-hierarchical modeluk_UA
dc.subjectdeveloping co-operationuk_UA
dc.titleПсихологічне обгрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школиuk_UA
dc.title.alternativePsychological ground of content and structure of module-developing textbook for secondary general schooluk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dissertatio.pdf13.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.