Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7197
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Оксана Євстахіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-14T13:43:16Z | - |
dc.date.available | 2016-12-14T13:43:16Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7197 | - |
dc.description.abstract | Уперше Я-концепція розглядається в контексті принципів, закономірностей і механізмів здійснення соціально-психологічної регуляції інноваційної оргдіяльності, що істотно розширює теоретико-методологічне і науково-проектне поле метасистемного дослідження складових, модальностей та інших параметрів цієї важливої реальності внутрішнього світу людини. Пропонуються узагальнена модель самотворення Я-концепції як ієрархічно-динамічна система соціальних установок, матриця категоріально-сутнісної характеристики процесу окресленого самотворення в цілісному освітньому оргциклі, а також низка похідних теоретичних моделей щодо послідовності становлення Я-образу в ролі когнітивної складової концептуального Я суб’єкта організаційно-освітньої поведінки, утворення позитивного Я-ставлення – емоційно-оцінкової складової особистості-учасника оргосвітньої діяльності, розгортання Я-вчинку – поведінкової складової Я-концепції індивідуальності під час вартісного наповнення оргподії як освітнього дійства, самоосягнення Я-духовного – спонтанно-креативної складової вітокультурного буття універсума. Обґрунтовується новостворений “методологічний квадрат” основних складових-носіїв духовності у взаємодоповненні її вищих психоформ, а саме як: а) продукту життєдіяльності, що формує вчинковий досвід соціального (реального) Я, б) джерело виникнення духовно-сенсових станів – глибин несвідомого Я, в) форма саморозвитку і самоорганізації універсума та людства загалом – ідеальне Я, г) підґрунтя віри – абсолют духовного Я. Зазначений науковий матеріал істотно збагачує теорію модульно-розвивальної оргсистеми (за А.В. Фурманом) соціально-психологічним змістом, конкретизуючи параметричне наповнення принципів духовності і розвитковості, закономірностей повного функціонального циклу інноваційного освітнього простору. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2001. №2, С. 33-76, ТАНГ | uk_UA |
dc.title | Самотворення Я-концепції за модульно-розвивальної системи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ox_2_2001.pdf | 550.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.