Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T13:47:10Z-
dc.date.available2016-12-14T13:47:10Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7199-
dc.description.abstractТеоретично окреслені соціально-психологічні умови ефективності різнотипних обмінів у системі інноваційного навчання, проаналізовані аспекти соціального спілкування залежно від періодів функціонування цілісного модульно-розвивального оргциклу і запропоновані відповідні моделі оптимізації спільної освітньої діяльності культуротворчого змісту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2001. №3, С. 145-159, ТАНГuk_UA
dc.titleТехнологічна організація спілкування за модульно-розвивальної системиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_3_2001.pdf686.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.