Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7199
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-14T13:47:10Z | - |
dc.date.available | 2016-12-14T13:47:10Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7199 | - |
dc.description.abstract | Теоретично окреслені соціально-психологічні умови ефективності різнотипних обмінів у системі інноваційного навчання, проаналізовані аспекти соціального спілкування залежно від періодів функціонування цілісного модульно-розвивального оргциклу і запропоновані відповідні моделі оптимізації спільної освітньої діяльності культуротворчого змісту. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2001. №3, С. 145-159, ТАНГ | uk_UA |
dc.title | Технологічна організація спілкування за модульно-розвивальної системи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ox_3_2001.pdf | 686.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.