Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7208
Назва: | Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків |
Автори: | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна |
Ключові слова: | Ціннісно-смислова сфера, ціннісно-індивідуальнісний самовплив, соціально-культурно-психологічний простір-час (СКПП-час), параметр автономності, теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу, принцип ментальності, процес освіти, інноваційні програмово-методичні засоби, метод морального вибору, індивідуальність, ситуація, нормативно-регуляційна мотивація, освітня вчинкова дія, післядія, складові самовпливу. |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | Психологія і суспільство, 2003, №3, С. 78-96, ТАНГ |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано психологічну структуру ціннісно-індивідуальнісного класу самовпливу між наставником й наступниками, що головно співпадає із третім періодом повного функціонального циклу навчального оргмодуля у системі модульно-розвивальної освіти. Доведено, що запропоновані нами складові зазначеного самодіяння (параметр автономності, теперішнє як властивість суб’єктивно пережитого часу, принцип ментальності, процес освіти, механізм перцептивного сприйняття і пізнання один одного, інноваційні програмово-методичні засоби, метод морального вибору) спричинюють становлення учнів (студентів) як індивідуальностей освітніх ціннісно-смислових вчинкових дій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7208 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ox-3_2003.pdf | 422.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.