Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7209
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T14:11:23Z-
dc.date.available2016-12-14T14:11:23Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7209-
dc.description.abstractНаукове дослідження обґрунтовує: а) ідею спонтанної активності людини у теоріях З. Фройда, А. Адлера, К. Юнга, А. Фурмана; б) метод спонтанно-сенсового вибору однієї із психодуховних форм самопізнання (віри, краси, честі, справедливості, істини, любові, користі) через зміст принципів та напрямків соціально-психологічного висвітлення духовності; в) ознаки пробудження духовності в учня як універсума і г) основні умови-чинники самотворення останнього на четвертому періоді функціонування інноваційної системи освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2003, №4, С. 10-28, ТАНГuk_UA
dc.subjectДуховність, універсум, самотворення, спонтанність; принципи активності, саморозвитку, ієрархічності, гармонійності; причинність, особистісний ідеал, архетипи, модульно-розвивальна інноваційна система, Я-концепція, самоорганізація, утвердження абсолюту Я-духовного, самореалізація.uk_UA
dc.titleДуховно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_4_2003.pdf262.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.