Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T14:21:39Z-
dc.date.available2016-12-14T14:21:39Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7213-
dc.description.abstractУ процесі дослідження цієї наукової проблеми обґрунтовуються такі аспекти як: зовнішність та її вплив на розвиток Я-концепції людини, роль сім’ї в інваріантах розвитку самооцінки дитини, особливості розвитку Я-концепції школярів у взаємозв’язку із навчальною успішністю, розвиток Я-концепції у період юності, особливості Я-концепції наставника на тлі його спроможності до самозростання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2005, №1, С. 46-62, ТАНГuk_UA
dc.subjectЯ-концепція, самосвідомість, образ тіла, схема тіла, фізичне Я, тілесне Я, Я-образ; розвиток низької, середньої та високої самооцінки; відчуття власної загальної адекватності та неадекватності, генеративність, розвиток неадекватної ідентичності, суперечлива, гармонійна і позитивна різновиди Я-концепції.uk_UA
dc.titleОсобливості ситуативного та вікового розвитку Я-концепціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_1_2005.pdf407.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.