Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7217
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-14T14:27:22Z | - |
dc.date.available | 2016-12-14T14:27:22Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7217 | - |
dc.description.abstract | У процесі соціально-психологічного теоретизування детально аналізоване: а) явище освітнього спілкування у системі модульно-розвивального навчання, б) його взаємозв’язок із різновидами обміну та періодами цілісного функціонального циклу, в) комунікативний компонент, що актуалізує інформаційний обмін і г) інтерактивний аспект, що розгортає діловий обмін. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2005, №3, С. 73-94, ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | Соціальні й міжособистісні відносини, освітнє спілкування, освітня діяльність, різновиди обміну, комунікація, знання, смисли, зворотний зв’язок, комунікатор, реципієнт, колективна миследіяльність, кодування, декодування, вербальна і невербальна комунікація, реальний та ідеальний світи, інтеракція, взаємодія, організація спільної нормотворчої діяльності, нормонаслідування, нормотворення, паритетні й розвивальні відносини, перцепція, пізнання, означення, регулювання, взаєморозуміння, саморозуміння. | uk_UA |
dc.title | Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ox_3_2005.pdf | 821.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.