Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7219
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-14T14:30:32Z | - |
dc.date.available | 2016-12-14T14:30:32Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7219 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні аналізуються загальні проблеми історії та розвитку сучасної наукової методології, висвітлюються методологічні механізми об’єднання і співорганізації знань задля побудови багатосторонньої картини об’єкта, що вивчається (за Г.П. Щедровицьким), обґрунтовується модель методологічної план-карти дослідження інноваційно-психологічного клімату модульно-розвивальної освіти, що створена на основі багатоаспектного процесу попереднього конфігурування різнобічного наукового матеріалу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2005, №4, С. 70-83, ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | Методологія, методологія науки, професійне методологування, методи і засоби пізнання, системно-миследіяльнісна методологія, модель-конфігуратор, онтологія, епістемологія, реальний та ідеальний об’єкт, методологічна план-карта, вітакультурна парадигма, інноваційно-психологічний клімат, соціально-психологічний вплив та його класи, освітнє спілкування і його аспекти як різновиди обміну, полімотивація, Я-концепція. | uk_UA |
dc.title | Методологічна модель інноваційно-психологічного клімату | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ox_4_2005.pdf | 980.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.