Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7223
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-14T14:35:54Z | - |
dc.date.available | 2016-12-14T14:35:54Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7223 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтовується явище перцепції у навчально-виховному циклі та змістова суть смисловчинкового обміну, який сприяє осяганню процесу цілепокладання, котре дає змогу зреалізувати освітню мету у практиці ділового спілкування. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2006, №4, С. 73-80, ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | Перцептивний аспект спілкування, смисли,модульно-розвивальне навчання, смислоджерела, смислоносії, смислотворення, смисловчинковий обмін, цілепокладання, цілереалізація, розвивальна взаємодія. | uk_UA |
dc.title | Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ox_4_2006.pdf | 369.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.