Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-14T14:38:43Z-
dc.date.available2016-12-14T14:38:43Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7224-
dc.description.abstractНа теоретико-методологічному рівні аналізу інноваційної освітньої діяльності обґрунтовано психологічний зміст (наповнення) модульно-розвивальної експериментальної системи навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2007, №1, С. 86-108, ТНЕУuk_UA
dc.titleІнноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_07.pdf520.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.