Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7224
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-14T14:38:43Z | - |
dc.date.available | 2016-12-14T14:38:43Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7224 | - |
dc.description.abstract | На теоретико-методологічному рівні аналізу інноваційної освітньої діяльності обґрунтовано психологічний зміст (наповнення) модульно-розвивальної експериментальної системи навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2007, №1, С. 86-108, ТНЕУ | uk_UA |
dc.title | Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_07.pdf | 520.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.