Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-16T06:54:28Z-
dc.date.available2016-12-16T06:54:28Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7359-
dc.description.abstractЗапропоновані й охарактеризовані парадигма та стратегія модульно-розвивального оргвпливу; обґрунтовані просторово-часові категорії оргдіяння та описана модель повного функціонального циклу оволодіння, творення і передавання організаційної культури у структурі спрямованого психологічного впливу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2002. №3-4, С. 59-82, ТАНГuk_UA
dc.subjectМодульно-розвивальна система, психокультурна парадигма, модульно-розвивальна стратегія, психологічний оргвплив, взаємовплив, самовплив, просторово-часові категорії, параметри простору, часова організація психіки, переживання часу, розвивальна взаємодія, організаційна культура.uk_UA
dc.titleПсихологічний вплив у структурі модульно-розвивальних взаєминuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ox_3-4_2002.pdf413.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.