Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7360
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T07:07:40Z | - |
dc.date.available | 2016-12-16T07:07:40Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.issn | 1810-2131 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7360 | - |
dc.description.abstract | Висвітлюється інноваційний досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обгрунтування однієї із важливих програмних версій запо-чаткування модульно-розвивальної системи - Школа творення, яка з 1997 року, під нашим керівництвом, реалізується педагогічним колективом ЗОШ №46 м.Херсона; зокрема, аналізуються концептуальні засади зазначеної наукової програми, де вихідною є теза про можливість творення людиною культурного довкілля, своєї гуманної універ-сальності-індивідуальності, нарешті, безмежного внутрішнього простору власного духовного самоздійснення в царині земного життя; характери-зуються експериментальні умови у конструюванні школи як соціо-культурної освітньої системи, альтер-нативні логіки розгортання дидак-тично організованого соціального процесу - пізнавально-інформаційна і соціально-культурна, необхідні і достатні умови проектування ефектив-ного модульно-розвивального заняття; експериментально доводиться кон-структивний вплив інноваційної стратегії, тактики і техніки ведення ментально зорієнтованого навчання на зростання інтелектуального і соціаль-ного потенціалу учнів, психологічну грамотність учителів, процесуальну неперервність і духовну насиченість актуальної розвивальної взаємодії в класі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2000, №1, С. 26-43, ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освіта, соціально-психологічний експеримент, наукова програма, модульно-розви-вальна система, інноваційна діяль-ність, логіка розгортання освітнього процесу, психосоціальний (куль-турний) розвиток особистості, інтелектуальне тестування, соціаль-но-психологічна експертиза, міні-модуль, розвивальна взаємодія, розви-вальна самоактивність особистості | uk_UA |
dc.title | Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_2000.pdf | 318.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.