Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-16T09:30:57Z-
dc.date.available2016-12-16T09:30:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7413-
dc.description.abstractМетодологічна концепція парадигми розглянута як складне метатеоретичне утворення некласичного типу наукової раціональності. Охарактеризовані її переваги і недоліки у проекції на сучасний філософсько-науковий дискурс. Запропонована модель повного парадигмального циклу колективної пізнавальної діяльності учених, що зреалізовує логіко-змістову структуру вчинку пізнання в наступності його ситуаційного (виникнення кризи в науці), мотиваційного (розпалення конфлікту уявлень і поглядів), учинково-діяльного (визнане панування нової парадигми) і післядіяльного (рефлексія здобутків і прорахунків чинної парадигми) періодів парадигмально-дослідницької творчості, кожний із яких містить по дві фази її процесного перебігу, а в ієрархічній сукупності характеризує окремий концептуальний модуль науки в конкретно-історичних контекстах національної культури і суспільного повсякдення. Методологічно обґрунтовані принципи (вчинковості, метасистемності, циклічності, синергійності) та закономірності обстоюваної теоретичної моделі, а також окреслена цілісна картина циклічно-вчинкової динаміки розвитку соціогуманітаристики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2013, №3, С. 72-85, ТНЕУuk_UA
dc.subjectТ. Кун, В.А. Роменець, парадигма, науково-дослідницька програма, пізнавальна творчість, наукова школа, системомиследіяльнісна і вітакультурна методології, професійне методологування, ідея повного парадигмального циклу, методологічне знання, наукова революція, науковий факт, учинок пізнання, концептуальний модуль науки, вчинковий підхід; принципи вчинковості, метасистемності, циклічності, синергійності; соціогенетика, циклічно-вчинкова динаміка розвитку соціогуманітарних наукuk_UA
dc.titleПарадигма як предмет методологічної рефлексіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_2013.pdf535.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.