Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7423
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T09:59:31Z | - |
dc.date.available | 2016-12-16T09:59:31Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.issn | 1810-2131 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7423 | - |
dc.description.abstract | Уперше отримали гіпотетичне розв’язання чотири логічно пов’язаних проблеми генезису професійного методологування як свідоме збалансування науково-дослідницької та інноваційно-освітньої діяльностей у системі соціогуманітарної науки, взаємодоповнення поясів миследіяльності та методологування у системі вітакультурно зорієнтованої методологічної роботи, типології методологічних модулів, що повно проектує ідеальний простір організації досконалого групового мислезреалізування методологів, а також передумов, принципів і правил просторово-часового уможливлення аналізованого методологування. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2005, №4, С. 40-69, ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | професійне методологування (ПМ), миследіяльність (МД), мислення, діяльність, знання, розуміння, рефлексія, інтерпретація, категорізація, системно-миследіяльнісна методологія (СМД-методологія), вітакультурна методологія (ВК-методологія), проблемна ситуація, методологізація, методологічна робота, чисте мислення (М), термінологічно-мовленнєве поле, методологічна грамотність, поліпрофесійне миследіяння, проблемно-модульна миследіяльність, інноваційні тренінги, теоретична модель, модульно-розвивальний метапроцес, парадигма, методологічна план-карта дослідження, некласична наукова раціональність, методологічне дослідження, освітологія, теорія освітньої діяльності, методологічна модель, інноваційна освітологія, модель-конфігуратор, Я-концепція, колективне миследіяння (мД), думка-комунікація (Д-К), рефлексивна позиція, ковітальність, культуротворення, світоглядні універсалії, категоріальна модель світу, епістема, методологічна революція, модульно-розвивальний простір, методологічний модуль (ММ) | uk_UA |
dc.title | Модульно-розвивальна організація миследіяльності: схема професійного методологування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4_2005.pdf | 735.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.