Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorШляхова, Зоя Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-12-16T10:26:49Z-
dc.date.available2016-12-16T10:26:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7435-
dc.description.abstractАналітично висвітлюються результати 13-річного проведення науковцями і практиками фундаментального соціально-психологічного експерименту з упровадження інноваційної системи модульно-розвивального навчання в одній із загальноосвітніх шкіл м. Куп’янська Харківської області у її центральній ланці упредметнення - у психомистецькій організації паритетної освітньої взаємодії учасників навчального процесу. Обґрунтовуються психолого-педагогічні умови і чинники, психодіагностичні методики і ситуації, оргтехнологічні інваріанти і психодидактичні моделі, програмово-методичні засоби та інноваційні інструменти уможливлення модульно-розвивального освітнього циклу в наступності його пізнавально-інформаційного, нормативно-регуляційного, ціннісно-рефлексивного і духовно-креативного періодів. Детально описуються здобутки соціально-психологічної служби школи, особливості виконання педагогічним колективом програми дистанційної перепідготовки вчителя як психолога-дослідника. Подаються кількісні та якісні результати моніторингу системних експериментальних змін у життєдіяльності загальноосвітнього закладу та динаміки розвитку інтелектуальної, особистісної і психодуховної сфер учнів, а також фіксуються найбільш значущі продукти творчості освітян-новаторів. У підсумку чинний експеримент визнано не лише успішно здійсненим, а й переведено школу в режим науково забезпеченої та професійно здійснюваної інноваційної освітньої діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2012, №4, С. 167-177, ТНЕУuk_UA
dc.subjectфундаментальний соціально-психологічний експеримент, “Школа демократії”, система модульно-розвивального навчання А.В. Фурмана, соціально-культурно-психологічний простір експериментальної школи, паритетна освітня взаємодія, психомистецькі технології навчання, проблемно-модульна програма, навчальний модуль, модульно-розвивальний освітній цикл, граф-схема навчального курсу, освітній сценарій, модульно-розвивальний підручник, освітня програма самореалізації особистості, учитель як психолог-дослідник, моніторинг, експертиза, особистісна адаптованість, інноваційна освітня діяльністьuk_UA
dc.titleІнноваційна система модульно-розвивального навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_2012_2.pdf358.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.