Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorРебуха, Лілія Зіновіївна-
dc.date.accessioned2016-12-19T07:54:25Z-
dc.date.available2016-12-19T07:54:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7541-
dc.description.abstractУ статті вперше відстежено внутрішню методологію академічної дисципліни “Теорія соціальної роботи”, обґрунтовано об’єкт курсу та подано його структуру. Зокрема, використовуючи системо-миследіяльнісну методологію Г.П. Щедровицького, антропологічний підхід В.І. Слободчикова, принцип учинковості В.А. Роменця, циклічно-вчинковий підхід, розроблюваний у рамках вітакультурної методології А.В. Фурмана, розкрито змістове наповнення ідеального та реального різновидів об’єкта, окреслено ознаки теоретичної роботи у системі професійного методологування, визначено ідеальну дійсність об’єкта названого теоретичного курсу, якою є психосоціальна взаємодія між суб’єктами життєдіяльності, особистостями суспільних стосунків, індивідуальностями вчинення та універсумами власного життя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 17, 2014, С.20-29uk_UA
dc.titleМетодологічна концепція дисципліни "Теорія соціальної роботи"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_17_3.pdf529.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.