Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7555
Назва: | Проектування змісту і структури електронного навчально-книжкового комплексу для учнів початкової школи |
Автори: | Фурман, Анатолій Васильович Гірняк, Андрій Несторович Гірняк, Галина Степанівна Козлова, Тамара |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Вітакультурний млин, модуль 16, 2014, С. 29-39 |
Короткий огляд (реферат): | Після успішного завершення наукової програми на тему “Принципи і методика розробки освітніх сценаріїв у системі модульно-розвивального навчання“ (2009–2013 роки) у рамках виконання проекту фундаментального соціально-психологічного експерименту із теми “Школа здібностей“, авторами та учасниками пропонується нова програма дослідно-експериментальної роботи “Проектування змісту і структури електронного НМК для учнів початкової школи“ (2014–2019), основи якої й висвітлює дане методологічне пошукування. Логіко-змістове підґрунтя цієї програми становлять авторські теорії навчальних проблемних ситуацій, модульно-розвивального навчання, освітньої діяльності, модульно-розвивального підручника та інноваційно-психологічного клімату освітньої організації, а також попередні суто прикладні, науково-проектні та експериментальні напрацювання. Примітною перевагою пропонованого програмного документа є діалектичне взаємодоповнення чітко визначених дослідницьких компонентів (мета, завдання, гіпотези, об’єкт, предмет, очікувані результати та етапи дослідження) і детального опису системи інноваційних змін, котрі передбачається впровадити емпірично, досвідно. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7555 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_16_3.pdf | 466.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.