Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorЯськів, Петро-
dc.date.accessioned2016-12-19T08:23:56Z-
dc.date.available2016-12-19T08:23:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7569-
dc.description.abstractУперше на теоретико-методологічному рівні вирішується завдання логіко-змістового взаємодоповнення основних нормативних параметрів відносно нової наукової дисципліни “соціальна діагностика”, а саме обґрунтовуються її мета і завдання, об’єкт і предмет, напрямки розвитку і сфери впливу, методи і способи, засоби та інструменти. Для цього широко використовуються принципи, концепти, форми та інструментарій системомиследіяльнісної методології (Г.П. Щедровицький і його філософська школа) і професійного методологування (Анатолій В. Фурман і чинна школа). Зокрема, запропонована низка мислесхем, котрі утворюють цілісну картину того, що таке соціальна діагностика як надважлива складова професійної діяльності соціального працівника.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 15, 2013, С. 23-32uk_UA
dc.titleОб’єкт, предмет, напрямки, методи і засоби соціальної діагностикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f-15_3.pdf475.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.