Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7573
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.contributor.author | Мовчан, Володимир Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-19T08:32:25Z | - |
dc.date.available | 2016-12-19T08:32:25Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7573 | - |
dc.description.abstract | Пропонуються авторська програма дослідно-експериментальної роботи в Кривоколінському навчально-виховному комбінаті І-ІІІ ступенів та інших навчальних закладах Тальнівського району Черкаської області, що розрахована на п’ять років психодидактичного експериментування, відображає передові досягнення у сферах гуманістичної психології, освітології, інноваційної дидактики, теоретичної і практичної психодіагностики, теорії освітньої діяльності і психософії вчинку, фундаментального соціально-психологічного експерименту з упровадження оргдіяльнісної системи модульно-розвивального навчання, концепцій професійного методологування, інноваційно-психологічного клімату освітньої організації, образів суб’єктивної реальності людини, освітнього культуротворення та модульно-розвивального підручника, забезпечує логіко-змістове взаємодоповнення основних структурних складових повноцінного соціогуманітарного дослідження (актуальність теми, стан наукової розробки проблеми, його об’єкт, предмет, мета, завдання, освітологічні орієнтири, методи, наукова новизна, теоретичне і практичне знання), а також детально описує зміст етапів і терміни проведення дослідно-експериментальної роботи на кожному з п’яти етапів – підготовчому, експертно-діагностичному, концептуально-програмному, розвивально-формувальному, узагальнювально-рефлексивному і коригувально-саморефлексивному; насамкінець обстоювана програма чітко визначає 12 науково-освітніх продуктів як найбільш вагомих результатів спільної науково-дослідної діяльності науковців і практиків, управлінців і виконавців, педагогів і вихованців. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вітакультурний млин, модуль 14, 2011, С. 4-17 | uk_UA |
dc.title | Психодіагностичні технології самореалізації вчителів та учнів в освітньому процесі сільської школи (основи наукової програми) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_14_1.pdf | 537.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.