Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorМовчан, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2016-12-19T08:32:25Z-
dc.date.available2016-12-19T08:32:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7573-
dc.description.abstractПропонуються авторська програма дослідно-експериментальної роботи в Кривоколінському навчально-виховному комбінаті І-ІІІ ступенів та інших навчальних закладах Тальнівського району Черкаської області, що розрахована на п’ять років психодидактичного експериментування, відображає передові досягнення у сферах гуманістичної психології, освітології, інноваційної дидактики, теоретичної і практичної психодіагностики, теорії освітньої діяльності і психософії вчинку, фундаментального соціально-психологічного експерименту з упровадження оргдіяльнісної системи модульно-розвивального навчання, концепцій професійного методологування, інноваційно-психологічного клімату освітньої організації, образів суб’єктивної реальності людини, освітнього культуротворення та модульно-розвивального підручника, забезпечує логіко-змістове взаємодоповнення основних структурних складових повноцінного соціогуманітарного дослідження (актуальність теми, стан наукової розробки проблеми, його об’єкт, предмет, мета, завдання, освітологічні орієнтири, методи, наукова новизна, теоретичне і практичне знання), а також детально описує зміст етапів і терміни проведення дослідно-експериментальної роботи на кожному з п’яти етапів – підготовчому, експертно-діагностичному, концептуально-програмному, розвивально-формувальному, узагальнювально-рефлексивному і коригувально-саморефлексивному; насамкінець обстоювана програма чітко визначає 12 науково-освітніх продуктів як найбільш вагомих результатів спільної науково-дослідної діяльності науковців і практиків, управлінців і виконавців, педагогів і вихованців.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 14, 2011, С. 4-17uk_UA
dc.titleПсиходіагностичні технології самореалізації вчителів та учнів в освітньому процесі сільської школи (основи наукової програми)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_14_1.pdf537.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.