Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorКозлова, Тамара-
dc.date.accessioned2016-12-19T08:34:43Z-
dc.date.available2016-12-19T08:34:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7576-
dc.description.abstractГоловне управління освіти і науки Київської міської адміністрації своїм наказом від 25.08.2009 за №164 затвердило здійснення педагогічним колективом інноваційної освітньої діяльності (статус експериментального ЗНЗ регіонального рівня) і проведення у 2009–2013 роках дослідно-експериментальної роботи у початковій ланці ліцею №157 м. Києва (директор В.І. Костенко) за темою, винесеною у заголовок цієї наукової роботи примітно, що це вже третя тематична програма, що реалізується на базі в основному виконаної програми фундаментального соціально-психологічного експерименту (1994–2004) з теми “Школа віри”, а пізніше створеної лабораторії модульно-розвивального підручника (2005 рік), яка працювала за темою “Наукове проектування та експертиза модульно-розвивальних підручників” (2005–2008), що успішно виконана (див. далі, а також). Отож пропоновані основи наукової програми є продовженням багаторічних творчих напрацювань як наукових керівників та учасників експерименту, так і вчителів-дослідників із проектування та створення модульно-розвивальних підручників та освітніх сценаріїв; вони охоплюють мету і завдання, засадничі гіпотези, об’єкт і предмет дослідження, опис інновації та очікувані результати експерименту, а також етапи і терміни реалізації прикладного дослідження (підготовчо-проектний, адаптивно-перетворювальний та результативно-узагальнювальний). Крім того, у статті подається основний аналітичний матеріал про прикладну результативність названої науково-дослідної роботи з 2008 по 2011 рік.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 14, 2011, С. 17-31uk_UA
dc.titleПринципи та методика розробки освітніх сценаріїв у системі модульно-розвивального навчання (наукова програма та ефективність її виконання)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_14_2.pdf588.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.