Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, Наталія Романівна-
dc.contributor.authorPasichnyk, Natalia Romanivna-
dc.date.accessioned2015-11-26T08:32:52Z-
dc.date.available2015-11-26T08:32:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМатематичні моделі відвідуваності Веб-сайтів та методи їх ідентифікації [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 01.05.03 / Наталя Романівна Пасічник. - Тернопіль : ТНЕУ, 2014. - 174 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/316497/768-
dc.description.abstractАНОТАЦІЇ Пасічник Н. Р. Математичні моделі відвідуваності Веб-сайтів та методи їх ідентифікації. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 01.05.03 - математичне і програмне забезпечення обчислювальних машин та систем. - Національний університет "Львівська політехніка" Міністерства освіти і науки України, Львів, 2014. Дисертація присвячена вирішенню актуального наукового завдання -підвищення відвідуваності Веб-сайту за рахунок розробки процедур структурування контенту з використанням програмних засобів та інструментів математичного моделювання. В ході дослідження було виявлено недоліки сучасних моделей відвідуваності Веб-сайтів, розроблено концептуальну модель якості Веб-сайтів. Автором розроблено методи побудови структур тематичних Веб-сайтів, які забезпечують узгодженість структурних елементів Веб-сайту із предметною областю та автоматизацію побудови шляхів оновлення його контенту. Запропоновано та обґрунтовано нові методи ідентифікації математичних моделей коротко- та довготермінового прогнозу відвідуваності Веб-сайтів, що забезпечує адекватне відображення динаміки відвідуваності і підвищення якостіструктурування контенту. Удосконалено автономні моделі довго- та короткотермінової відвідуваності Веб-сайтів, що забезпечило адекватність відображення процесу зміни відвідуваності Веб-сайту. Розроблені методи та засоби практично реалізовано у програмному комплексі планування діяльності із підвищення відвідуваності Веб-сайтів. Розроблені методи та засоби впроваджено на приватному підприємстві «Magnetic One», а також в Тернопільському національному економічному університеті. Ключові слова: моделі відвідуваності, методи ідентифікації, Веб майнінг, Веб онтології, управління якістю структурування контенту. Pasichnyk N. R. Mathematical models of Websites attendance and methods for their identification. - Manuscript. Thesis for aPh.D. degree of engineering science in specialty 01.05.03 - mathematical and software support of computer machines and systems. Lviv Polytechnic National University, Ministry of Education and Science of Ukraine, Lviv, 2014. The thesis is dedicated to solving important scientific and technical problem which consists in increasing Website attendance by developing the procedures for structuring the Website content, with the help of software practices and tools of mathematical modelling. The study revealed the shortcomings of current models of Website attendance and a conceptual model of quality websites was developed. Author introduced methods for construction of the thematic Website content that are based on frequency analysis and ranking, which, unlike existing methods, use analysis of the coherence of structural elements of a Website and that of the selected thematic domain; consider the structure of the basic concepts of expert queries. It provided for automatic construction of the typical content structure for a Website and automation of creating content update ways. A method to identify a mathematical model of short-term estimates of Websites' traffic, which, unlike existing ones, considers the second derivative of the quality function of Website content as well as the procedure for constructing the initial approximation of the model parameters, providing an adequate reflection of short-term dynamics of Website traffic and of improvements in the quality of structured content. A method of identifying a model of long-term estimates of Web sites traffic was constructed. Unlike existing ones, it considers linear extrapolation of the content quality function and of its derivative, which provides adequate reflection of the long-term dynamics of traffic and of improvements in the content structure quality. Autonomous models of long- and short-term Website traffic dynamics were improved basing on a modified system of ordinary differential equations by Mono. It takes into account the impact of the Website content quality functions, ensuring adequate reflection of Website traffic. The methods and means were practically implemented in software complex for planning activities to increase Websites' traffic. The methods and tools were applied by private enterprise «Magnetic One» and Ternopil National Economic University. Keywords: attendance models, methods of identification, Web Mining, Web ontology, quality management of content structuring.uk_UA
dc.subjectмоделі відвідуваностіuk_UA
dc.subjectattendance modelsuk_UA
dc.subjectметоди ідентифікаціїuk_UA
dc.subjectmethods of identificationuk_UA
dc.subjectВеб майнінгuk_UA
dc.subjectWeb Mininguk_UA
dc.subjectВеб онтологіїuk_UA
dc.subjectWeb ontologyuk_UA
dc.subjectуправління якістю структурування контентуuk_UA
dc.subjectquality management of content structuringuk_UA
dc.titleМатематичні моделі відвідуваності Веб-сайтів та методи їх ідентифікаціїuk_UA
dc.title.alternativeMathematical models of Websites attendance and methods for their identificationuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis-pasichnyk.pdf3.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.