Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorГірняк, Андрій Несторович-
dc.date.accessioned2016-12-20T07:48:20Z-
dc.date.available2016-12-20T07:48:20Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7696-
dc.description.abstractВисвітлюються основні структурні компоненти і диференційований зміст технічного завдання, яке виконується співробітниками Інституту ЕСО у рамках держбюджетної науково-дослідної роботи на тему: ”Комплексна експертиза інноваційних підручників і навчальних посібників для вищої школи”. Запропонована методологічна план-карта поліаспектного дослідження цієї проблематики, що виконує функцію ефективного засобу проблемно-модульної миследіяльності і дає змогу організувати міждисциплінарне вивчення модульно-розвивального підручника як вітакультурного явища за чітко узгодженою програмою чинної наукової школи. У роботі обґрунтовується оптимальна наступність циклів, етапів і критеріїв експертизи процесу підручникотворення як об’єкта дослідження, а також розкривається сутнісний зміст трьох етапів науково-методологічної експертизи модульно-розвивального підручника як предмета наукового пізнання, проектування і водночас практичного творення та використання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 5, 2007, С. 28-35uk_UA
dc.titleМетодологічна план-карта дослідження проблематики комплексної експертизи модульно-розвивального підручникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_5_2.pdf5.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.