Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-20T08:36:31Z-
dc.date.available2016-12-20T08:36:31Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7712-
dc.description.abstractАналізуються принципи активності, саморозвитку та ієрархічності у модульно-розвивальній системі освіти як ідеальні об’єкти і знаково об’єктивовані сутності та окреслюється їхній взаємозв’язок із складовими інноваційного соціально-психологічного клімату: а) соціально-психологічним впливом та його класами – пізнавально-суб’єктним, нормативно-особистісним, ціннісно-індивідуальнісним, духовно-універсумним; б) освітнім спілкуванням та його аспектами (комунікативний, інтерактивний, перцептивний, спонтанно-інтуїтивний) як різновидами обміну – інформаційним, діловим, психосмисловим, самосенсовим; в) полімотивацією та сферами-умовами її розгортання – пізнавальною, практичною, ментальною і мотивацією самовдосконалення, які у сукупності спричиняють становлення позитивно-гармонійної Я-концепції та її компонентів – когнітивного, емоційно-оцінкового, вчинково-креативного, спонтанно-духовного.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 4, 2006, С. 25-30uk_UA
dc.titleПринципи інноваційного соціально-психологічного клімату та їх характеристикаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
o_4.pdf289.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.