Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-20T08:42:04Z-
dc.date.available2016-12-20T08:42:04Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7717-
dc.description.abstractНа тлі методологічного визначення еталонного набору епістем будь-якого повноцінного наукового предмета формулюються не лише ідеї і завдання, об’єкт і предмет освітології як нової поліпредметної наукової дисципліни, а й наводяться дослідні та експериментальні факти, аргументується основний її метод – вітакультурного обґрунтування. Доводиться, що інноваційна освітологія модульно-розвивального змісту вперше досліджує у взаємодоповненні і повноті видимий освітній метапроцес, або так звану формальну освіту, та невидимий, проте доконче дійсний і тотально впливовий, тобто неформальну освіту, котра є визначальною у психокультурному розвитку і позитивній самореалізації людини упродовж життя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 3, 2006, С. 4-9uk_UA
dc.titleОсвітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_3.pdf356.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.