Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман (Гуменюк), Оксана Євстахіївна-
dc.date.accessioned2016-12-20T08:49:10Z-
dc.date.available2016-12-20T08:49:10Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7724-
dc.description.abstractНа основі теоретичного аналізу концептів соціально-психологічного та організаційного кліматів, вивчення досвіду фундаментального загальноосвітнього експерименту з модульно-розвивального навчання уперше вводиться термін “інноваційно-психологічний клімат”, а також пропонується методологічна план-карта дослідження цього клімату, що взаємодоповнює чотири предмети (психолого-педагогічний вплив, освітнє спілкування, полімотивація, Я-концепція) і задає послідовність наукового вивчення їх параметрів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 2, 2005, С. 12-17uk_UA
dc.titleМетодологічна план-карта дослідження інноваційно-психологічного кліматуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
o_2.pdf305.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.