Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-20T08:54:26Z-
dc.date.available2016-12-20T08:54:26Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7729-
dc.description.abstractНа тлі конструктивного наукового аналізу наявного стану розвитку методологічного знання виокремлюється явище методологування як надскладна професійна діяльність. Уперше пропонується шестирівнева модель критеріально обґрунтованого здійснення такого методологування, котра, хоч і ґрунтується на тематизмах і концептах системно-миследіяльнісної методології, все ж по-новому описує сучасний світ методології науки. У такий спосіб методологічний професіоналізм обіймає повний спектр форм миследіяльнісного зреалізування методолога: від специфічних аналізу, рефлексії, розуміння і мислення до методологічних роботи і діяльності. Крім того, встановлюються модульні зв’язки між заданими рівнями та відповідними їм критеріями. У результаті повно аргументується ідея багаторівневості і багатокритеріальності методологування як професії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 1, 2005, С. 5-13uk_UA
dc.titleРівні та критерії методологування у професійному здійсненні науково-дослідної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_1.pdf317.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.