Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7729
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-20T08:54:26Z | - |
dc.date.available | 2016-12-20T08:54:26Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7729 | - |
dc.description.abstract | На тлі конструктивного наукового аналізу наявного стану розвитку методологічного знання виокремлюється явище методологування як надскладна професійна діяльність. Уперше пропонується шестирівнева модель критеріально обґрунтованого здійснення такого методологування, котра, хоч і ґрунтується на тематизмах і концептах системно-миследіяльнісної методології, все ж по-новому описує сучасний світ методології науки. У такий спосіб методологічний професіоналізм обіймає повний спектр форм миследіяльнісного зреалізування методолога: від специфічних аналізу, рефлексії, розуміння і мислення до методологічних роботи і діяльності. Крім того, встановлюються модульні зв’язки між заданими рівнями та відповідними їм критеріями. У результаті повно аргументується ідея багаторівневості і багатокритеріальності методологування як професії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вітакультурний млин, модуль 1, 2005, С. 5-13 | uk_UA |
dc.title | Рівні та критерії методологування у професійному здійсненні науково-дослідної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_1.pdf | 317.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.