Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7755
Назва: | Художня деталь у творчій екзистенції Тараса Шевченка |
Автори: | Фурман, Анатолій Васильович Фурман, Анатолій Анатолійович |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Психологія і суспільство, 2014, спецвипуск, С. 124-126 |
Короткий огляд (реферат): | Літературно-мистецька творчість будь-яких напрямку, школи, жанру, стилю неможлива без фіксації подробиць та елементів, з допомогою яких виявляється істотна чи просто помітна на тлі цілісного художнього твору ознака зображуваного в його описовому лоні об’єкта (речі, предмета, життєвої сцени тощо) або події (ситуації, явища, вчинення). В науковій літературі цей феномен отримав назву “художня деталь”, термінологічно-змістову основу котрого становить мікрообраз як самодостатній структурний компонент твору – оповідного, поетичного, живописного, скульптурного. Скажімо, у царині поетичної творчості художня деталь здебільшого становить певний предмет, що створений винятково досконалою людською миследіяльністю (тобто шляхом ідеально-вчинкового практикування). З одного боку, очевидно, що розгорнутою з допомогою художніх засобів деталлю може бути описова характеристика дії чи події, певного жесту чи довершеного вчинку, а також внутрішнього (психодуховного) стану людини (так звана “психологічна” деталь як певна вичерпність характерологічних особливостей персонажів твору), з іншого – не будь-яка частковість чи окремішність художнього викладу, як і не кожен із згаданих у творі предметів, може називатися деталлю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7755 |
ISSN: | 1810-2131 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_3.pdf | 115.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.