Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибін, Віктор Петрович-
dc.date.accessioned2016-12-20T10:48:27Z-
dc.date.available2016-12-20T10:48:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7759-
dc.description.abstractЕфективний соціальний працівник – це завжди посередник між державою і громадянами, що особливо помітно у важких (проблемних, кризових або екстремальних) ситуаціях суспільного життя. Звідси зрозуміло, що, як посередник, він повинен уміти координувати соціальні зв’язки і відносини; керувати своєю власною поведінкою та емоціями у сфері міжособистісної взаємодії з потребуючими допомоги особами (клієнтами надання соціальних послуг). Проте й соціального працівника переповнюють негативні емоції, особливо в напружених невизначених ситуаціях взаємодії із клієнтами, що актуалізує проблему руйнівних думок у його особистісному житті та розвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2016, спецвипуск, том 2, С. 200-204uk_UA
dc.titleНегативні емоційні стани як внутрішнє джерело руйнівних думок особистості соціального працівникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
r_2.pdf129.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.