Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідгурська, Марія Василівна-
dc.date.accessioned2016-12-20T11:40:31Z-
dc.date.available2016-12-20T11:40:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7771-
dc.description.abstractІнтенсивне реформування системи національної освіти в Україні вимагає наполегливих пошуків оновлення освітнього процесу на гуманістичних та демократичних засадах. Одним із виявів такого оновлення є інноваційні педагогічні та освітні технології, що передбачають якісно нові перетворення як навчально-виховного процесу в цілому, так і його складових, і сприяють істотному підвищенню його ефективності й передусім розвиткового потенціалу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, 2013, спецвипуск, С. 95-97uk_UA
dc.titleІнновації як провідний фактор розвитку освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mv2.pdf202.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.