Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7901
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лукащук-Федик, Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-21T09:46:55Z | - |
dc.date.available | 2016-12-21T09:46:55Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Лукащук-Федик С. В. Концептуальні парадигми здоровя творчої освіти та їх значення у збереженні репродуктивного здоровя студентської молоді / С.В. Лукащук - Федик // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наукових праць. - Вип. 15, книга 2. - Камянець - Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г., 2011. -- С. 365-378 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7901 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових праць та статистичних джерел дана характеристика впливу пропаганди здорового способу життя та культури поведінки на репродуктивну поведінку молоді. Проведено анкетування студентів Тернопільського національного економічного університету стосовно питання вирішення соціально-педагогічних аспектів стосунків статі та доцільності викладання дисципліни «Проблеми сексуальної і репродуктивної поведінки молоді». Зроблено висновки щодо викладання дисципліни та її впливу на формування культури міжстатевих відносин у студентському середовищі. | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | статеве виховання | uk_UA |
dc.subject | контрацепція | uk_UA |
dc.title | Концептуальні парадигми здоровя творчої освіти та їх значення у збереженні репродуктивного здоровя студентської молоді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Київ 14 червня 2011.doc | 88.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.