Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛукащук-Федик, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-12-21T09:46:55Z-
dc.date.available2016-12-21T09:46:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛукащук-Федик С. В. Концептуальні парадигми здоровя творчої освіти та їх значення у збереженні репродуктивного здоровя студентської молоді / С.В. Лукащук - Федик // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наукових праць. - Вип. 15, книга 2. - Камянець - Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г., 2011. -- С. 365-378uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7901-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових праць та статистичних джерел дана характеристика впливу пропаганди здорового способу життя та культури поведінки на репродуктивну поведінку молоді. Проведено анкетування студентів Тернопільського національного економічного університету стосовно питання вирішення соціально-педагогічних аспектів стосунків статі та доцільності викладання дисципліни «Проблеми сексуальної і репродуктивної поведінки молоді». Зроблено висновки щодо викладання дисципліни та її впливу на формування культури міжстатевих відносин у студентському середовищі.uk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectстатеве вихованняuk_UA
dc.subjectконтрацепціяuk_UA
dc.titleКонцептуальні парадигми здоровя творчої освіти та їх значення у збереженні репродуктивного здоровя студентської молодіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Київ 14 червня 2011.doc88.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.