Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛукащук-Федик, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-12-21T10:50:04Z-
dc.date.available2016-12-21T10:50:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛукащук-Федик С.В. Теоретико-методичні підходи до виховання у сучасній вітчизняній педагогіці / С.В. Лукащук-Федик // Zbior raportow naukowych «Nauka dzic: teoria, metodologia, praktyka, problematyka». (30.07.2014 – 31.07.2014. Sopot) –Warszawa: wydawca: Sp. z. o. o «Diamond trading tour, 2014, C. 14-22uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7914-
dc.description.abstractСучасна вітчизняна педагогіка у своїх освітній та виховній діяльності орієнтується на гуманістичні цінності. Тому метою даної роботи була спроба автора (на основі достатньої кількості наукових та педагогічних джерел) проаналізувати існуючі підходи до виховання у вітчизняній педагогіці. В роботі представлено характерологічні особливості таких підходів до виховання, а саме: формуючого, культурологічного, синергетичного, соціалізуючого, герменевтичного, аксіологічного, антропологічного, психотерапевтичного. Зроблено висновок про те, що сучасний вихователь повинен володіти філософським кругозором, розуміти реальні проблеми життя підростаючого покоління та застосовувати у своїй професійно-педагогічній діяльності сучасні психодіагностичні та соціологічні технології.uk_UA
dc.subject: вітчизняна педагогікаuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні підходи до виховання у сучасній вітчизняній педагогіціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 26,07,14.rtf186.48 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.