Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Оксана Євгеніївна-
dc.date.accessioned2016-12-21T18:20:07Z-
dc.date.available2016-12-21T18:20:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8007-
dc.description.abstractТеоретично обґрунтовано шляхи активізації професійного саморозвитку та оптимальні форми розвитку готовності до професійної діяльності майбутніх викладачів економічних дисциплін засобами інтерактивних методик в умовах аспірантури.uk_UA
dc.publisherЯкість університетської освіти: актуальні питання теорії та практики. Колективна монографія. – Тернопіль: Економічна думка ТНЕУ, 2016.uk_UA
dc.subjectактивізація професійного саморозвиткуuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.titleАктивізація професійного саморозвитку та розвитку готовності до професійної діяльності майбутніх викладачів економічних дисциплін засобами інтерактивних методик в умовах аспірантуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O_Koval_stattya_do_kafedralnoyi_monografiyi.docx1.41 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.