Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8037
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребуха, Лілія Зіновіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-21T22:53:15Z | - |
dc.date.available | 2016-12-21T22:53:15Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ребуха Л.З. Теоретичні аспекти емоційної напруженості як психологічної проблеми / Л.З. Ребуха // Теоретичні та прикладні проблеми психології. - 2015. ¬- №2. – С. 28-35. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8037 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслені психофізіологічні особливості підліткового віку. Психічна незрілість підлітка, недостатньо розвинуте уміння контролювати свою поведінку спричинили необхідність постановки емоційної напруженості як психологічної проблеми, вив¬чення якої необхідне для ефективного планування різних видів діяльності школярів та профілактики асоціальних вчинків. | uk_UA |
dc.subject | емоційна напруженість підлітковий вік, стрес, тривожність, страх, зниження емоційної напруженості, делінквентна поведінка. | uk_UA |
dc.title | Теоретичні аспекти емоційної напруженості як психологічної проблеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Луганськ.doc | 113.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.