Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T08:13:47Z-
dc.date.available2016-12-22T08:13:47Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 41-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8045-
dc.description.abstractЗ метою подолання існуючих су­перечностей, які супроводжують дослідження проблематики проектування навчально-виховного процесу, проаналізовано та структуровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку (зокрема, розмежовано такі онтологічні конструкти, як проект, програма, модель, план), а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття "психологічне проектування навчальних за­дач”.uk_UA
dc.subjectпроектuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпланuk_UA
dc.subjectпсихологічне проектуванняuk_UA
dc.subjectнавчальні задачіuk_UA
dc.titleПсихологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf526.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.