Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T08:43:52Z-
dc.date.available2016-12-22T08:43:52Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Психологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задач / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 76-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8047-
dc.description.abstractВпровадження нової парадигми у шкіль­ну практику вимагає докорінного пере­гляду категорій, якими оперує сучасна наука. Чільне місце тут посідає проблема чіткої типології та обґрунтування педаго­гічних задач,що є ключовим моментом у досягненні цілей усього освітнього про­цесу.uk_UA
dc.subjectзадачаuk_UA
dc.subjectпедагогічна задачаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectнавчальний матеріалuk_UA
dc.titleПсихологічні умови саморозгортання процесів формування та розв’язування навчальних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf375.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.