Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T08:52:12Z-
dc.date.available2016-12-22T08:52:12Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 114-122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8048-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз становлення і розвитку наукових шкіл як проблеми суспільствотворення. Проб­лема полягає в тому, що досі немае чіткої класифікації, не визначена струк­тура та ознаки, які б відрізняли просто дослідницькі колективи від справжніх наукових шкіл, які є осередком народ­ження нових ідей і трансформація їх у нові фундаментальні знання, що є ба­зисом всієї науки.uk_UA
dc.subjectнаукова школаuk_UA
dc.subjectна­укове співтовариствоuk_UA
dc.subjectфундаменталь­ні знанняuk_UA
dc.subjectпроблема суспільствотво­ренняuk_UA
dc.subjectтеоріяuk_UA
dc.subjectдослідницька програмаuk_UA
dc.subjectнаукова Ідеяuk_UA
dc.subjectгіпотезаuk_UA
dc.titleРозвиток наукових шкіл як суспільна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf243.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.