Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T14:02:02Z-
dc.date.available2016-12-22T14:02:02Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Сутнісний аналіз розуміння / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2010. – № 4. – С. 58-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8094-
dc.description.abstractУ статті розглянуто категорійне поняття “розуміння” із філософсько-психологічних позицій, проаналізовано основні контексти, котрі використовуються загальнонауковими дисциплінами у його дослідженні. У контексті миследіяльнісної онтології здійснена спроба розмежувати сутнісне наповнення понять“зміст” і “смисл”. Запропонована мислесхема процесів розу­міння як взаємодоповнення його властивостей часо­вого перебігу, типологічних інваріантів і функцій.uk_UA
dc.subjectрозумінняuk_UA
dc.subjectзмістuk_UA
dc.subjectсмислuk_UA
dc.subjectвнутрішнє прийняттяuk_UA
dc.subjectсутнісний підхідuk_UA
dc.subjectгерменевтнкаuk_UA
dc.subjectмиследіяльнісна онтологіяuk_UA
dc.subjectвітакультурний часuk_UA
dc.titleСутнісний аналіз розумінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.1.pdf174.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.