Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8099
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна Лонгінівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-22T14:10:30Z | - |
dc.date.available | 2016-12-22T14:10:30Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – № 1. – С. 63-87. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8099 | - |
dc.description.abstract | З метою подолання існуючих суперечностей, що супроводжують дослідження задачної проблемагики, проаналізовано та сгруктуровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку, а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “навчальна задача” , який покликаний за допомогою професійно реалізованого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати учню шлях вдосконалення не лише його знань та умінь, а й способи привласнення ним соціально значимих норм і цінностей. | uk_UA |
dc.subject | задача | uk_UA |
dc.subject | завдання | uk_UA |
dc.subject | заданна ситуація | uk_UA |
dc.subject | проблема | uk_UA |
dc.subject | проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | навчальна ситуація | uk_UA |
dc.subject | учбова задача | uk_UA |
dc.subject | система навчальних задач | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 931.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.