Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8099
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T14:10:30Z-
dc.date.available2016-12-22T14:10:30Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – № 1. – С. 63-87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8099-
dc.description.abstractЗ метою подолання існуючих су­перечностей, що супроводжують дослідження задачної проблемагики, проаналізовано та сгруктуровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку, а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “навчальна задача” , який покликаний за допо­могою професійно реалізованого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати учню шлях вдосконалення не лише його знань та умінь, а й способи привласнення ним соціально значимих норм і цінностей.uk_UA
dc.subjectзадачаuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectзаданна ситуаціяuk_UA
dc.subjectпроблемаuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectнавчальна ситуаціяuk_UA
dc.subjectучбова задачаuk_UA
dc.subjectсистема навчальних задачuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf931.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.