Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T14:27:21Z-
dc.date.available2016-12-22T14:27:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Л. Розвиток аналітико-синтетичної діяльності майбутніх соціальних працівників за допомогою системи навчальних проблемно-евристичних задач / Т. Л. Надвинична. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. Психологічні науки. – 2012. – Вип. 3.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8101-
dc.description.abstractРезультати, отримані під час дослідження, надають можливість стверджувати, що запропоновані ідеї можна застосувати для створення моделей навчання з використанням системи навчальних проблемно-евристичних задач на матеріалі дисциплін підготовки фахівців інших професійних спрямувань, а також для профільного навчання у старших класах загальноосвітнього навчального закладу та в системі професійно-технічної освіти, що і стане основним завданням проведення наших подальших наукових пошукувань.uk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectвипускникuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectосвітня модельuk_UA
dc.titleРозвиток аналітико-синтетичної діяльності майбутніх соціальних працівників за допомогою системи навчальних проблемно-евристичних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf239.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.