Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБригадир, Марія Богданівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T18:32:39Z-
dc.date.available2016-12-22T18:32:39Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationБригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир // Психологія і суспільство. – 2002. – №3-4. – С. 187-200.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8122-
dc.description.abstractСтаття присвячена опису експериментального дослідження занять в школі за модульно-розвиввальної системи навчанняuk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільствоuk_UA
dc.subjectоргмодульuk_UA
dc.subjectоргформаuk_UA
dc.subjectвекторна модельuk_UA
dc.subjectбагатофакторний аналізuk_UA
dc.titleДослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)uk_UA
dc.title.alternativeResearch conditions and factors of effective modular-developmental classes (multivariate analysis)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПС_2002.pdf439.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.