Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Програмний модуль для організації спілкування між користувачами соціальних мережДавидюк, Андрій Олександрович
2022Психологічні чинники особистісної агресивності молоді та форми її вияву у соціальних мережахНікітченко, О. С.
2023Алгоритм виявлення агресивної поведінки у повідомленнях на основі семантичного аналізуДалекий, Мирослав Русланович
2023Алгоритми для оцінки рівня безпеки облікових записів користувачів у соціальних мережахЯкимів, Андрій Романович
2023Інста/тікток-контентмейкінг як інструмент сучасного брендингу та управління конкурентоспроможністюДідух, Анастасія Володимирівна
2023Використання оn-line технологій управління організаціями на ринку торговельних послугМних, Анастасія Русланівна
2023Вплив реклами в соціальних мережах на психоемоційний стан підлітківСафандула, Анатолій Іванович
2023Використання соціальних мереж для формування позитивного бренду роботодавцяБаляк, Людмила Ярославівна